LH4

Jolasak Sorgintxulorekin

Izenematea otsailaren 1era arte ikastetxeetan

Lehen Hezkuntzako 3.,4.eta 5. mailetako ikasleek Sorgintxulo Aisialdiko taldeak gidatuko dituen Jolasetan parte hartzeko aukera izango dute, datorren larunbatean, otsailak 3, 17:00etan Domingo Agirreko frontoian.

Parte hartu nahi dutenek otsailaren 1era bitarteko epea izango dute ikastetxeetako idazkaritzan izena emateko. Haur eta gaztetxoen aisialdian euskararen erabilera bultzatzeko programaren baitan Legazpiko Udaleko Gazteria zerbitzuak antolatutako ekintza da.

Ekintza Laubide auzoan egingo da, euskararen erabilera auzoan ere bultzatzeko asmoz; azken neurketan auzoko euskararen erabilera ez baitzen %10era iritsi eta kalean aldiz, %34tik gorakoa izan zen.

Probatu eta gozatu. HH3, HH4

HH3ko gurasoentzat KARTELA

HH4ko gurasoentzat KARTELA

Pirritx, Porrotx eta Marimotots HH eta LH1-tik LH4ra

Asteazkena, 2017, Azaroa 8 (Egun osoa)

Azaroaren 8an, asteazkena, Pirritx ,Porrotx eta Marimotots etorriko dira Latxartegi aretora bere ikuskizuna("Borobilean") ikastolako haurrei ematera.

LH4 Goierri 2017

Ostirala, 2017, Azaroa 3 (Egun osoa)

LH4ko ikasleak azaroaren 3an, ostirala, Goierriko paraje ezberdinak ezagutzeko irteera egingo dute.

Egun osoa pasatuko dute kanpoan.

Kurtso hasierako bilera gurasoekin. LH4

Astelehena, 2017, Urria 2 - 18:00-tik 19:00-ra

LH4ko guraso eta tutoreen arteko ikasturteko hasierako bilera.

Igeriketa ikastaroa

Astelehena, 2017, Iraila 18 - 09:15

LH1, LH2, LH3 eta LH4ko umeak igeriketa ikastaroa izango dute eskola ordutegiaren barnean.

Igeriketa ikastaroa

LH1, LH2 , LH3 eta LH4ko igeriketa ikastaroaren